Consells per utilitzar Twitter (Segona Part)

Fa uns dies, us donàvem els primers consells de com utilitzar Twitter d’una manera eficient i responsable per a les vostres marques, negocis, productes, etc. Ara us seguim donant petits consells per a fer més fàcil el vostre dia a la xarxa social amb més de 4,9 milions d’usuaris l’any 2018 a l’estat Espanyol.

Accions a realitzar

1. Informació personal. No donis més informació personal de la que correspon en els teus perfils. La teva vida privada només és això, vida privada i per tant, aneu amb compte amb el que publiqueu de les vostres dades.
2. Pregunta – Resposta. Si tens dubtes només has de preguntar, Twitter és una gran comunitat on tothom està disposat a ajudar-te, si tens un dubte pregunta i obtindràs respostes. Igualment, has de ser generós, participar i respondre aquells dubtes d’altres usuaris que poden ser d’utilitat, no tinguis vergonya de mostrar el que saps, tot ajuda i serveix de “feed back”.
3. Menciona. Intenta mencionar i fer referències a altres usuaris en els teus tweets. Nomenar d’on has tret la informació no et fa més o menys important al contrari. Entre tots ens ajudem a millor la comunitat.
4. Seguir als seguidors. És important revisar sovint aquells usuaris que et comencen a seguir i estudiar els que poden ser aptes per la nostra marca, producte, etc. No es tracta de seguir a tothom perquè sí, sinó de seleccionar-los el millor possible, és important tenir més seguidors que usuaris als quals segueixes.

Com i quan publicar

1. Temps. És molt important controlar els temps de publicació entre tweet i tweet.
2. Horaris. Has de tenir en compte quins són els millors horaris per publicar, per exemple, entre setmana, caps de setmana, festius, etc.
3. Diferència horària. Depenent del públic al qual vulguis arribar has de tenir en compte la diferència horària que hi pot haver. La teva hora de publicació no ha de ser la mateixa que de visualització del destinatari.
4. Casos d’èxit. És convenient que cada cert temps tornis a publicar aquells posts que han tingut èxit en un passat, això si, canvia-li el títol i reformula el missatge. No es tracta de repetir-se, sinó de recordar.
5. Agenda. El millor és fer-se una petita agenda de com i quan publicar tenint en compte tots els punts anteriors.

Amb aquests dos apartats teniu una versió molt sistemàtica i sintàctica dels petits consells que us deixem perquè tingueu les eines bàsiques de Twitter. En el proper article, que serà la tercera i última part de les eines bàsiques de Twitter, us explicarem les males pràctiques en l’ús de la xarxa social i les eines per poder monitorirzar i analitzar-la.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Create your website at WordPress.com
Per començar
%d bloggers like this: